تعمیر قطعات تلویزیون پاناسونیک
نوشته شده توسط : alirezam216

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک باید به بررسی کامل تلویزیون، عیب یابی تخصصی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل اشاره کرد.

 این خدمات توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی به مشتری های عزیز ارائه می شوند که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند.

تعمیر تلویزیون در نمایندگی مجاز پاناسونیک به صورتی انجام می شود که شما کاربران گرامی بتوانید با خیالی آسوده مجددا بدون هیچ ایرادی از این دستگاه استفاده کنید. 

تعمیر برد پاور تلویزیون پاناسونیک

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون علاوه‌بر خرابی مین برد، خرابی برد پاور این دستگاه است؛ البته خرابی برد پاور نشانه‌های دیگری هم مانند: دیر روشن شدن تلویزیون، چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون و متوقف شدن تلویزیون بر روی چراغ پاور را نیز به همراه دارد. به برد پاور تلویزیون، منبع تغذیه هم گفته می‌شود که وظیفه تامین برق مورد نیاز برای روشن شدن تلویزیون را برعهده دارد. به گونه‌ای که برق شهری را دریافت کرده و به برق مورد نیاز برای اجزاء و قطعات تلویزیون تبدیل می‌کند. 

با این وجود امکان دارد که این قطعه با نوسانات برق روبه‌رو شده و دچار آسیب‌دیدگی شود. البته جای نگرانی نیست چراکه یکی دیگر از تخصص‌های تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک، تعمیر منبع تغذیه تلویزیون پاناسونیک است. از این‌رو درصورتی که با مشکلات مذکور در این دستگاه روبه‌رو شدید با نمایندگی تلویزیون پاناسونیک تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیرات تخصصی این دستگاه به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند. 

این مطلب را هم بخوانید:

پی ال سی فشرده PLC Compact

تعمیر برد تیکان تلویزیون پاناسونیک

چرا تصویر تلویزیون دوتایی شده است؟ دلیل سفید شدن تصویر تلویزیون چیست؟ علت افتادن یکسری خطوط عمودی و افقی بر روی تصویر تلویزیون چیست؟ پاسخ تمامی این سوالات در خرابی برد تیکان تلویزیون پاناسونیک است اما برد تیکان چیست و نقش آن در تلویزیون چیست؟ درواقع برد تیکان وظیفه پردازش اطلاعات تصویر مانند: بررسی سیگنال تصویر، بررسی سطح روشنایی تصویر و … را برعهده دارد. 

این قطعه تصویر را از مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون دریافت کرده، پردازش‌های نهایی را بر روی آن انجام می‌دهد و سپس تصویر را به فلت COF که نمایش دهنده تصویر بر روی نمایشگر تلویزیون است انتقال می‌دهد. مهم‌ترین دلیلی که موجب می‌شود برد تیکان تلویزیون شما خراب شود و به این روز بیافتد، آبخوردگی تلویزیون است. منظور از آبخوردگی تلویزیون حتماً ریختن یک لیوان آب بر روی آن نیست حتی کوچیکترین میزان رطوبت برای خرابی برد تیکان کافیست. برای مثال اسپری کردن مایع تمیز‌کننده به صورت مستقیم بر روی ال سی دی تلویزیون موجب آبخوردگی برد تیکان این دستگاه و خرابی آن می‌شود. 

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

 





:: برچسب‌ها: تعمیرات لوازم خانگی , ال سی دی تلویزیون , برد تیکان تلویزیون , تعمیر منبع تغذیه تلویزیون , تعویض پنل ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: